با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید سعید رشیدی جهان

 


شناسه


نام: سعید

نام خانوادگی: رشیدی جهان

نام پدر: صفی الله

نام مادر: مهیندخت

ولادت: 1 تیر 1345

محل تولد: تهران

سن: 22 سال

شهادت: 4 مرداد 1367

محل شهادت: شلمچه

مزار: تهران – بهشت زهرا – قطعه 40 ردیف 25 شماره 7

 

 


وصیتنامه


به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

” مَن عَرَفَنی وَجَدَنی، مَن وَجَدَنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتَهُ وَ مَن عَشَقَتَهُ قَتَلتَهُ وَ مَن قَتَلتَهُ فَعَلی دِیَتَهُ ”

هر کس که مرا بشناسد مرا در می یابد، هر کس که مرا دریابد عاشق من میشود، کسی که عاشق من شد من هم عاشق او می شوم، هر کس را که من عاشق او بشوم او را خواهم کشت و کسی را که من او را بکشم پس دیه او بر من می باشد.

با سلام بر مسعود زمان، منجی عالم بشریت و نائب حق، خمینی کبیر و با سلام به امید امت و امام منتظری نستوه و با سلام بر مردانی که جان خویش را نثار این مملکت اسلامی کرده اند؛ و با آرزوی پیروی نهایی رزمندگان کفر ستیز بر استکبار شرق و غرب!

در این لحظات حساس که تمام کشورهای ابر قدرت و کشورهای متجاوز به ایران اسلامی تجاوز کرده و از هر طرف ضربه می زنند، ما نباید امام امت را مانند اهل کوفه تنها بگذاریم، اهل کوفه ای که امام حسین (ع) را تنها گذاشته بودند و با آن وضع فجیعی، امام حسین (ع) را به شهادت رساندند و ما الان باید به ندای امام خود لبیک گفته و به جبهه ها بیاییم و دشمن متجاوزگر را سرکوب نماییم، هر چند که از جان خود هم مایه بگذاریم.

آه چه لحظاتی که با چه برادرانی بودیم! چه دوستانی که فقط و فقط بخاطر اسلام رفتند! پس ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم مخصوصا “شهدای مظلوم کردستان” را!

چند پیام به ملت قهرمان و برادران بسیج و پدر و مادر عزیزم، برادرانم و خواهرانم دارم!

از ملت رزمنده خواهانم که خط الله و راه روح الله را ادامه دهند که راه سعادت فقط همین راه است.

با این که می دانیم فرمانده کل قوا امام زمان (عج) می باشد؛ دیگر چه غم و گرفتاری داریم؟!

امیدوارم که بتوانیم تمام ابرقدرت های شرق و غرب و نوکران استعمار را به وسیله ی مکتب الهی از بین ببریم و حکومت الله را بر روی کار بیاوریم! و پیام دیگر من به امت مسلمان اس ناست که تمام حرکات و قدم های شما فقط و فقط به خاطر خدا باشد و بر نفس خود غلبه کرده و با وحدت کلمه دشمن را هر کجا که هست، خوار و نابود کنید و به منافقان و دیگر گروه های غیر اسلامی و غیر خط امام فرصت فعالیت نداده و با سلاح ایمان به جنگ آنان رفته و اسلام را پیروز و کفر را نابود کنید؛ اسلام و روحانیت را تنها نگذارید که سعادت دنیا و آخرت در این است!

برادران بسیج که سالهایی را در کنار شما بوده ام، امیدوارم که هر اشتباهی از من بنده حقیر دیده اید و خطایی مرتکب شده ام، ببخشید و مرا حلالم کنید و این را بدانید که خواسته شهدا، از شما این است که سنگر را خالی نگذارید و جبهه های نبرد را همیشه گرم نگه دارید که دشمن گمان نکند که مردم مسلمان، جبهه ها را رها کرده اند و بی ارزش می شمارند.

چند سخن با پدر و مادر عزیزم دارم! ما امانتی نزد شما هستیم، فکر نکنید صاحب اصلی ما، شما هستید؛ صاحب اصلی من پروردگار است! شما امانت دار هستید! صاحب امانت هر وقت آمد و امانتش را خواست، آن را تحویل می گیرد!

پدر و مادر عزیزم! امیدوارم که مرا حلال کنید. من نمی دانم که چگونه این زحمات شما را جبران کنم! من جز بدی به شما کاری نکردم…!

پدر و مادر! برای من گریه نکنید که دشمن اسلام خوش حال شود!

مادر! از قول من، صورت برادران و خواهرانم را ببوسید!

پدر و مادر عزیزم! برای من یکسال نماز و روزه قضا بگیرید!

چند سخن با بردارانم دارم:

حجت! امیدوارم که این دعاها و نماز جمعه را فراموش نکنید و مسجد که همان پشت جبهه است! در بسیج و انجمن فعالیت کنید! برادرانم امیدوارم که شما هم مرا حلال کنید…!

چند سخن با خواهرانم دارم:

خواهر عزیزم! امیدوارم که زینب گونه زندگی کنی و با حجابت، مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها بزنی!

خواهرم! این نماز جمعه و دعاها را فراموش نکن! خواهرم! می دانم که به تو بدی کردم؛ امیدوارم که مرا ببخشی و مرا حلال کنی…!

حجت! از همه بچه های مسجد برای من حلالیت بطلب!

از همه محل و دوستان که این وصیت را می شنوند یا می خوانند، امیدوارم که مرا حلال کنید!

والسلام

بنده حقیر و کوچک شما، سعید رشیدی

تلفیقی از دو وصیت نامه

مورخ: 65/10/20 و 67/2/19

 

 


تصاویر


شهید سعید رشیدی جهان
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن