با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید حسن خالقی پرست

 


شناسه


نام: حسن

نام خانوادگی: خالقی پرست میکال

نام پدر: تیمور

تاریخ تولد: 1347

تاریخ شهادت: 19 دی 1365

محل شهادت: شلمچه

عملیات: مرحله اول کربلای 5

یگان: لشکر 10 سیدالشهدا – گردان علی اکبر – گروهان فتح – دسته 1

 


وصیتنامه


اِنَ الله اشتَری مِنَ المؤمِنینَ اَنفُسَهُم وَ اَموالَهُم بِاَنَ لَهُمُ الجَنَه

بارالها تو را شکر می کنم که مرا در وضعی قرار دادی که جنگی میان حق و باطل درگیرد و من در جنگ شرکت کنم و با یاران آقا امام زمان (عج) همسنگر باشم خدایا مرا یاری کن که در همین راه کشته شوم و در زمره شهدا راه تو قرار گیرم.
با سلام و درود به آقا امام زمان (عج) و نایبش امام خمینی و با سلام و درود به سربازان امام زمان (عج) و با سلام به مجروهین و معلولین و اسرای ما و با سلام و درود به ملت قهرمان و شهید پرور ایران.
این جانب حسن خالق پرست برای رضای خدا و برایخود سازی با میل و رغبت کامل در راه حق گام برداشته ام تا با کفر و الحاد و شرک مبارزه کنم و من از ملت عزیزم می خواهم که مبادا یک روز دست از حمایت امام بردارید و امام عزیزم را تنها بگذارید. باید خداوند بزرگ را شکر کنم که این چنین نعمت بزرگ را بر ما ارزانی داشته. بخدا قسم می ترسم در بعد از مرگم امام عزیزم را تنها بگذارند. ولی خدا! از تو دو چیز می خواهم یکی سلامتی امام، یکی دیگر مرگم را شهادت در راه خودت قرار بده .
و تو ای پدر عزیزم! مبادا بعد از شهادتم از دستم دلخور شوی؛ چون دوست دارم که بعد از شهادتم شکر کنی که این نعمت کوچک را در راه خدا هدیه کرده ام. ولی پدر عزیزم! من دوست ندارم در رختخواب بمیرم و این سعادت بزرگ یعنی شهادت نصیبم نشود. ولی پدر عزیزم! از آن روزی که به جبهه رفتم راهی را انتخاب کرده بودم که تا آخرین نفس در این راه باشم و دوست دارم مرگم شهادت در راه خدا قرار گیرد؛ چون خدا آفریده همه انسانها را .
بهتر است مرگمان شهادت در راه خدا باشد و دوست دارم بعد از شهادتم گریه نکنی اگر هم گریه کردی برای فاجعه روز عاشورا گریه کن. دیدی که چطور حسین علیه السلام علی اکبرش و علی اصغر شش ماهه اش را با لب تشنه از دست داد. برای آن روز گریه کن؛ نه برای من و باید بگویی که افتخار کردم که پسرم را به انقلاب و راه قرآن هدیه کرده ام.
و مطمئن باش که اگر شهید شدم شفاعت می کنم. و ای مادر عزیزم! باید مرا ببخشی که از دست من ناراحتی کشیدی و برایم گریه نکن. و ای خواهران و برادران عزیزم! اگر من برای شما برادر بدی بوده ام مرا ببخشید. چون من شما را خیلی ناراحت کردم. مرا ببخشید و از شما خواهران عزیزم می خواهم حجابتان را رعایت کنید و برایم گریه نکنید و از برادرانم عباس آقا و حسین می خواهم که مرا ببخشند. دیگر عرضی ندارم. ضمناً حدود ۳۵ روز، روزه قضا دارم. از شما پدر و مادرم و برادران و خواهرانم می خواهم و خواهش می کنم که بگیرید. به امید دیدار در قیامت….

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

حسن خالق پرست 15 دی 1365

 


تصاویر


 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن