با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید مصطفی صادقی


شناسه


نام: مصطفی

نام خانوادگی: صادقی

نام پدر: غلامرضا

تاریخ شهادت: 15 تیر 1366

محل شهادت: ماووت – دوقلو

عملیات: تکمیلی نصر 4

یگان: لشکر 10 سیدالشهدا – گردان علی اکبر

 


وصیتنامه


سخن از رجعت به سوي پروردگار يكتاست، سخن وسيع از وجود انسان، اما ارجاع به سوي رب،‌ زماني عاشقانه است كه از اين موجود الهي بيرون براني، چرا كه خدا نشانهائي را كه مي‌طلبد اين گونه مي‌خواهد، كه در نهانشان دو روئي و نفاق و ساير مصائب ضد اخلاقي نباشند.

خدايا، تو را شكر مي‌كنم كه در آن لحظاتي كه در اوج ترس و وحشت از منيت خود بودم در دلم اين را الهام نمودي كه به سوي ميعادگاه عاشقانه‌ات بيايم در آن زماني كه مرده بودم تو اين نو راه را به اين حقير درگاهت نشان داده‌اي…

رب اشرح لي صدري و يسر لي امري وحلل عقده من لساني يفقهوا قولي

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله (ص) و اشهد ان علي ولي الله و اشهد ان الائمه معصومين حجج الله.

پروردگارا، اي خالق بندگان، اي خداي ما بيچارگان، اي پرودگار ما گنهكاران، ياذالجلال و الاكرام وي ا غفار كل ذنوبنا و اي معبود تمام عابدين، كرمت بر ما آشكار و نعمتت براي ما ناسپاسان فزون مي‌باشد. اي خالق جهانيان مي‌توانم حمد و سپاس تو را به جاي آوردم در حالي كه هرچه من ناشكري و جفا كردم تو از فضل و كرم بي پايانت باز به اين بنده حقيقت عطا كردي و خدايا هرچه خواستم روي به درگاه تو آوردم و تو هم هيچ وقت مرا سرافكنده نكردي و دست خالي از درگاهت طردم نكردي، اي خداي مهربان از روي لطف نظرت به اين بنده حقير و عاصي و بيچاره و از فصل و كرامتت كه همه بندگان تو را شامل مي‌شود، مرا مورد عفو و رحمت بي انتهايت قرار بده، خداوندا مي‌دانم گناهانم بس گران مي‌باشد ولي يقين دارم كه فضل و رحمت تو از گناهانم خيلي بيشتر است خداوندا در طول راه زندگي گناهانم پشت مرا خم كرده و جهان گنهكاري همچون مرا كمتر بخود ديده است.

ز بار معصيت پشتم خميده                           جهان چون من گنهكاري نديده

اي خدا!‌ اي مولاي من از تو عاجزانه مي‌خواهم كه هرچه سريعتر اين بار كمرشكن را از دوشم برداري و خدايا دوست ندارم در آخرت نزد پيامبران و امامان و صالحين اهل جنه سرافكنده باشم و از همه سخت‌تر از آتش غضبت كه سوزاننده‌تر از آتش جهنم است به خودت پناه مي‌برم.

خدايا دوست دارم در آخرت با تو و از مقربين درگاهت باشم و از همه نعمتهاي بهشتي برايم گواراتر لذت رضايت تو از من است و لذت اينكه در كنار تو باشم.

اين حقير سفارشات مختصري دارد كه اول همه اين سفارشات به مردم عزيز هم وطن مي‌باشد و ان اين كه دعا به جان امام و جهت پيروزي رزمندگان اسلام را هرگز فراموش نكنيد و دين اسلام را با ياري رزمندگان اسلام ياري كنيد و جهت پيشبرد اهداف نهضت اسلامي نهايت تلاش خويش را بنمائيد.

سفارشي هم به نور چشمان امام يعني بسيجي‌ها دارم، عزيزان اي وارثان مهدي و اي ملائك روي زمين و اي حماسه سازان صحنه‌هاي پيكار با خصم دون، از شما عاجزانه مي‌خواهم كه امام امت و امت امام را تا آخرين حد توان ياري كنيد و اجازه ندهيد كه خون شهيدان پايمال شود و هرگز نگذاريد كه ايادي استكبار در ميان شما رخنه نموده و تفرقه و جدائي بين شما بيندازند اينجانب از خداوند منان پيروزي و نصرت روز افزون شما عزيزان را مسئلت دارم اجرکم عندالله

پدر و مادر عزيزم سخني در برابر شما ندارم و از شما تشكر مي‌كنم كه وقتي در اين راه قدم نهادم مانع راهم نشديد و از خداوند مي‌خواهم كه به شما صبر جميل عنايت نمايد و اميدوارم كه هميشه يار و ياور امام و اسلام عزيز بوده باشيد و نيز از خداوند مي‌خواهم كه حافظ و نگهدار شما باشد و شما را به جان امام زمان قسم مي‌دهم كه در نبود من بي تابي ننمائيد و بلكه خوشحال از اين باشيد كه امانت خود را به بهترين وجه تحويل داده‌ايد.

خواهران و برادرانم از شما هم مي‌خواهم كه صبر و طاقت داشته باشيد و دوست دارم كه يك الگوي واقعي براي ملت باشيد چه از نظر صبر و چه از نظر تقوي و ايمان و عفت و سخن سفارشي به جز اين برايتان ندارم و اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد.

به همه بگوئيد كه من شهادت را با آغوش باز پذيرفتم و هركس كه اطمينان به وعده‌هاي الهي داشته باشد همينطور خواهد بود. والسلام علي من التبع الهداي

خداوندا امام امت را در پناه خودت حفظ نما الهي اين بنده حقير را به درگاهت پذيرا باش.

 


تصاویر


مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن