با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید حسین زارعین


شناسه


نام: حسین

نام خانوادگی: زارعین

نام پدر: مهدی

تاریخ تولد: 1336

محل تولد: یزد

تاریخ شهادت: 3 بهمن 1365

محل شهادت: شلمچه – شلحه صالحیه

عملیات: مرحله سوم کربلای 5

یگان: لشکر 10 سیدالشهدا – گردان علی اکبر

مسئولیت: امدادگر

مزار: گلزار شهدای بی بی سکینه

سایر اطلاعات: برادرزاده هایش ایشان نیز به فیض شهادت رسیده اند.

 


دلنوشته


فرازی از دلنوشته های شهید حسین زارعین:

سلام بر آنها كه جز عشق به خدا به چيز ديگرى دل نمى بندند، آنانكه راهشان را جز براى رسيدن به الله مشخص نمی كنند و آنهایي كه جز براى رضاى خداوند به پيكار نمى ايستند و عاقبت با قلبى آكنده از عشق به الله و با سينه اى خونين و سرى شكافته و دستى بريده بسوى معبودشان مى شتابند و به هدفشان ميرسند و خوشا به حالشان كه به فرموده قرآن كريم آنان رستگارانند.

خدایا! مرا جزء رستگاران قرار بده. خداوندا! اكنون به ياد تو به جبهه ميروم نه به منظور انتقام بلكه به منظور احياى دينم و تداوم انقلاب و براى انجام تكليف و آن تكليفى كه خودت براى مسلمانان معين فرمودى.

خداوندا! تو را به اولياء انبيائت مرا در انجام اين تكليف موفق و ثابت قدم بدار و مرا يارى كن و هدايتم كن به صراط مستقيم. خداوندا! گرچه لياقت آنرا ندارم اما اميدوارم كه مرگ مرا شهادت در راهت قرار بدهى.

اى خانواده هاى معظم شهدا سلام و درود بر شما كه با هديه بهترين فرزندان خود اسلام و انقلاب را سربلند نموديد. اينك بر شماست كه از خون جوانانتان پاسدارى و حراست كنيد و نگذاريد پايمال شود.

اى عزيزان! اگر بى تفاوت باشيد و به بسيج و جبهه و جنگ و آينده انقلاب اهميت ندهيد پس چه انتظارى از ديگران داريد امروز مسئوليت همه سنگين است بكوشيد تا جامه ذلّت نپوشيد.

 


تصاویر


مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن