با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید غلامحسین محمودی


شناسه


نام: غلامحسین

نام خانوادگی: محمودی

نام پدر: محمدصادق

تاریخ تولد: 3 بهمن 1332

محل تولد: کرج

سن: 33 سال

تاریخ شهادت: 13 شهریور 1365

محل شهادت: حاج عمران

عملیات: پدافندی کربلای 2

یگان: لشکر 10 سیدالشهدا – گردان علی اکبر

مزار: اشتهارد – امامزاده کبری و ام صغری


وصیتنامه

بسمه تعالى

و لا تحسبن الذين…….

با سلام حضور محترم بقيه الله اعظم منجى عالم بشريت و با سلام به نايب بر حقش امام امت و امت شهيد پرور ايران مخصوصا شهداى اشتهارد و شهداى عمليات اخير، با سلام خدمت مادر و برادرانم و همسرم و بچه هايم اميدوارم كه هيچ ناراحتى نداشته باشيد اينجانب غلامحسين محمودى قدم به راه حق گذاشته و بر نداى امام امت كه همان نداى حسين است لبيك گفته ام آگاهانه دراين راه قدم گذاشته ام و به نداى امام امت كه همان نداى حسين است .

برادرم اگر شهيد شدم ترا وكيل خود قرار داده ام اميدوارم كه اين زحمت را به نحو احسن انجام بدهى و بچه هايم را به مدرسه بفرستى و مانند بچه هاى خودت به آنها برسى، اول به خدا مى سپارمشان و بعد به تو برادر عزيز . به مادرم بگو خبر داشته باش كه خدا با صابران است.

همسرم در مرگ من موهاى خود را افشان كن چون شهادت مانند عروسى است همانطورى كه حضرت قاسم مى گويد كه مرگ درنظر ما از عسل شيرين تر است چون در راه حق شمشير زديم و در راه حق جنگيديم مبادا در سر مزار زياد زارى كنى كه دشمنان را شاد كنى هر وقت خانواده شهدا را به ديدار امام امت بردند سلام مرا هم به آنها برسان و بچه هايم را حسينى تربيت كن و در راه حق قدم بردارند . اسماعيل جان زحمتى كه به گردن شما مى اندازم تا مى توانى كمتر برايم ختم بگير زياد مردم را ناراحت نكن كه در ختم شهداى ديگر هم شركت كنند برادر همانطورى كه مى دانى مدتى به علت درد معده نتوانستم روزه بگيرم مدت شش ماه روزه دارم و دو سال نماز ..

اين پيام را كه كوچكتر از آن هستم كه بتوانم پيامى بدهم براى مردم بخوانيد آنهايى كه مى گويند اى كاش در زمان امام حسين بوديم و در ركاب او شمشير مى زديم الان آن زمان فرا رسيده است به نداى هل من ناصر ينصرنى حسين لبيك بگوييد كه همان نداى رهبر عظيم الشان است و به جبهه ها قدم بگذاريد كه فردا پشيمان مى شويد و مى گوييد اى كاش در اين زمان مى جنگيديم اگر براى پيرى و مسن بودن خودتان عذرى مى آوريد لااقل جلوى بچه هاى خودتان را نگيريد و براى جبهه رفتن تشويقشان كنيد .. برادر عزيز پيام را با مقدارى تصحيح بخوانيد كه انشا ا…كربلاى حسين را شما زيارت مى‌كنيد.

16 تیر 1365 عمليات قلاويزان



تصاویر


شهید غلامحسین محمودی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن