با ما در ارتباط باشید : 09199726467

خبر

دیدار رزمندگان گردان با خانواده شهید ابوالقاسم کشمیری

جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ باهماهنگی های قبلی، توفیق حاصل شد و تعدادی از دوستان همرزم گردان حضرت علی اکبر علیه السلام به دیدار خانواده شهید ابوالقاسم کشمیری (از فرماندهان شهید گردان) رفتند و مهمان پدر، مادر و برادران این شهید عزیز شدند.

برادران حمید پارسا، اکبر نریمانی، حبیب فردی، حسین نصیری، فرهاد مرادی و محمود روشن در این دیدار حضور داشتند.

***

در این دیدار پر بار و صمیمی خاطرات بسیار دلنشین و شیرینی توسط برادران همرزم گردان و خانواده شهید ذکر گردید و باعث شد فضایی معنوی و روحانی به وجود آید.

پدر و مادر شهید عزیز قاسم کشمیری از حضور همرزمان فرزندشان بسیار خوشحال و خرسند شدند و از اینکه یاد فرزند شهیدشان در دل و جان دوستانش زنده و جاوید مانده است، تقدیر کردند.

روحیه عالی خانواده شهید و استقبالی که از دوستان فرزندشان کردند؛ نشاندهنده زنده بودن یاد شهید ابوالقاسم کشمیری بعد از ۳۵ سال از شهادتش است.

***

این دیدار ارزنده که بیش از سه ساعت طول کشید، برای ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده بزرگوارشان و بر حسب وظیفه‌ای که همرزمان شهید برای خودشان در قبال دوست و همرزم و فرمانده شهیدشان قائل بودند، صورت گرفت.

رزمندگان گردان حضرت علی اکبر علیه السلام بر این اعتقادند که با توجه به سن و سال بالای والدین شهدا، ضرورت دارد از فرصت ها استفاده کرده و دیدارها با خانواده معظم شهدا بصورت منظم و دوره ای برگزار شود تا دِینی که این خانواده های بزرگوار بر گردن همرزمان فرزند شهیدشان دارند، تا حدودی ادا گردد.

صفحه شهید ابوالقاسم کشمیری

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن