با ما در ارتباط باشید : 09199726467

خبر

دیدار با مادر شهید سعید اربابی

در سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم؛ حضرت صدیقه زهرا سلام الله علیها، قسمت شد تا در خدمت بانوی مجاهد، مادر شهید سعید اربابی برسیم.

مادر شهید، که خود؛ سادات‌زاده است و به نوعی منسوب به این خاندان، در این روز مبارک، با شیرینی میزبانمان شد و با خلق و خویی شیرین تر از شیرینی های توی ظرف، از ما پذیرایی کرد. رفتار و گفتارش، نشان می داد که الگویش در سراسر زندگی، بانویش بوده و حالا خود نیز در مقام الگویی شایسته برای بانوان است.

مادر سعید، سعادت خود را در شهادت پسرش می دانست.

او در این سی و چند سال فراغ فرزند، لحظه ای لب به شکایت نگشوده و ابراز نارضایتی ننموده.

وی در اوج جوانی، یعنی زمانی که سی و چند سال بیشتر نداشته، نخستین فرزند خود را تقدیم دین و میهن نموده و از این بابت، همیشه شکرگزار بوده است.

سعید اربابی؛ با دستکاری شناسنامه اش توانسته بود به جبهه راه پیدا کند و در حالی به فیض شهادت رسید که ۱۵ سال بیشتر نداشت.  

* * *

حضور جانباز حاج مجید رضاییان که از بستگان شهید اربابی نیز محسوب می شود، بر شیرینیِ این دیدار افزود و ذکر خاطراتی از شهید، توسط جانباز، حال حاضران را دگرگون کرد.

مادر شهید سعید، با دیدن جانباز رضاییان گویی عیدی خود را از مادر سادات گرفته باشد، چنان مشعوف گردید که اشک در دیدگانش جمع شد و اظهار داشت: شما جانبازان، ده ها برابر شهدا اجر دارید. ما مدیون شماییم. شما که روزگار به سختی می گذرانید و گاه، با ناملایمت ها و بی مهری ها روبرو می شوید و دم نمی زنید.

* * *

در پایان، مادر شهید با دعای خیر خود، بدرقه مان کرد و مهرش را برای همیشه در قلبمان، مُهر کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن