با ما در ارتباط باشید : 09199726467

خبر

گزارش مراسم سی و سومین سالگرد شهدای گردان

روز جمعه دوازدهمین روز از دوازدهمین ماه سال 1401 سی و سومین سالگرد شهدای گردان حضرت علی اکبر علیه السلام، در فضایی صمیمی در حسینیه جماران برگزار شد.

این مراسم بعد از دو سال که به دلیل کرونا به صورت مجازی برقرار شده بود، دوباره با حضور گرم رزمندگان این گردان برگزار شد. 

برادر “سید حیدر موسوی” و برادر “محمود توکلی”، دقایقی چند، حاضران را مستفیض نمود و گروه سرود نوجوانان نیز برای رزمندگان و خانواده شهدا، اجرا کردند. 

در این مراسم، خیلی‌ها حضور داشتند؛ از دهه بیستی و دهه سی تا دهه هشتادی و دهه نودی، از وزیر و وکیل و مدیر تا دانش آموز و دانشجو، از نویسنده و هنرمند تا ورزشکار، از مادر شهید و پدر شهید تا “رضا”ی نوه شهید که آمده بود تا با نویسندگان محبوبش و قهرمانهای کتابهایی که خوانده، عکس یادگاری بگیرد.

حتماً و قطعاً شهدا هم در این مراسم حضور داشتند…

پیام خادمان گردان:

سلام علیکم از همه برادران عزیز که در برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد شهدای گردان محبت کردند و قبول زحمت نمودند و حضور پیدا کردند کمال تشکر را داریم. برای عزیزانی که به هر علت عذر حضور داشتند آرزوی توفیق روز افزون داریم. خادمین گردان حضرت علی اکبر علیه السلام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود روشن
محمود روشن
1 سال قبل

سلام و درود فراوان به همه دست اندرکاران، کارکنان و مسئولین سایت گردان علی اکبر علیه السلام برای برگزاری گرامی داشت سی و سومین سالگرد شهدای گردان. یاد دوستان شهیدمان زنده شد و از شجاعت های شان قدردانی شد. یاد همرزمان شهید مان هرگز از خاطرمان محو نمی شود. همچنین با همرزمان مان که برخی از آنان را از سال های دفاع مقدس به بعد ندیده بودم هم به لطف این مراسم دیدار تازه کردم. قدردانی می کنم از فرمانده عزیزمان سردار جنگ حاج حمید تقی زاده که در دل های همرزمانش جای دارد و همینطور تلاش های فرمانده عزیز مان حاج اکبر اسماعیلی که همیشه در این امور فعال و پر تلاش بوده استسپاسگزارم. از خواهران و برادران پر تلاش سایت گردان علی اکبر هم که همواره در راه شهدا قدم بر می دارند و در مسیر ثبت دلاوری های شهدا، تلاش می کنند هم قدردانی و تشکر می کنم. روح همه رزمندگان گردان از جمله دو نفر از درگذشتگان اخیر، سرداران عزیز مصطفی بابایی و عدنان اوغر شاد باشد ان شاء الله. خداوند توفیقتان بدهد. محمود روشن

همچنین ببینید
بستن