با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید اسدالله خوشه گیر


شناسه


نام: اسدالله

نام خانوادگی: خوشه گیر

نام پدر: صفوت الله

تاریخ تولد: 29 مرداد 1348

محل تولد: البرز – ساوجبلاغ – گلسار

سن: 17 سال

تاریخ شهادت: 23 دی 1365

محل شهادت: شلمچه

عملیات: مرحله دوم کربلای 5

یگان: لشکر 10 سیدالشهدا – گردان علی اکبر

مزار: سیف آباد خالصه

 


زندگینامه


شهید اسدالله خوشه گیر سال 1348، در روستای گلسار از توابع ساوجبلاغ دیده به جهان گشود و دوران کودکی و نوجوانی خود را در همان روستایی که متولد شده بود، گذراند.

اسدالله از همان کودکی زیر بار زور نمی رفت. از نظر ورزشی همیشه سرآمد دوستان خود بود؛ هم در فوتبال و هم در ورزشهای رزمی، به همین جهت از نظر بدنی انسان قوی و محکمی بود و در کمک به دوستان پیشقدم بود. بسیار دل رحم و مهربان بود. همیشه صله رحم را انجام می داد و هر وقت که فرصتی به دست می آورد به خانه اقوام سر می زد و احوال آنها را جویا می شد. به پدر و مادر خود نیز نهایت احترام را می گذاشت.

در زمان انقلاب با سن کمی که داشت در راهپیمایی ها و تظاهرات شرکت می کرد و در طول انقلاب نیز مدام در بسیج و کارهای فرهنگی شرکت می کرد و یکی از فعالان بسیج و مسجد محل بود.

زمانی رسید که احساس کرد باید در جبهه حضور داشته باشد. وقتی با مخالفت مسئولین سپاه روبرو شد، به ناچار تاریخ تولد خود را دستکاری و به جبهه اعزام گردید.

وی بعد از چند ماه حضور در جبهه، نهایتا در عملیات کربلای 5، در منطقه عمومی شلمچه به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر پاکش در سیف آباد خالصه به خاک سپرده شد.

 


وصیتنامه


پروردگارا ! می دانم که گنهکارم و می دانم که چه اعمال سنگینی بر دوشم است و این اعمال انقدر زیاد است که از شمارش برون رفته و از حد فزونی یافته.

خدایا! با دلی شکسته و غبار آکنده از عشقت بسویت آمده ام و دست گدایی به سویت دراز کرده ام تا شاید از این بنده حقیر و ذلیلت درگذری و او را ببخشی و تو خودت میدانی که توبه کرده ام و میدانم که تو نیز توبه ام را می پذیری.

پدر و مادر عزیزم ! اگر جنازه ام را آوردند در عزایم نگریید و بی تابی نکنید زیرا دشمنانمان شاد می شوند. شما فرزندتان را خوب تربیت کردید و تقدیم این انقلاب کردید شما مرا به حقیقتی که تا چند روز پیش برایم نامفهوم بود روشن کردید و وظیفه خود را خیلی خوب انجام دادید و رسالتی را که بر دوشتان بود به نحو احسن انجام دادید آفرین بر شما پدران و مادران درود بر شما که صبر و استقامتتان دشمن را ناتوان ساخته..

خواهران و برادران خوبم! شما باید افتخار کنید که برادرتان در راه خدا شهید شده، اصلا به خود غم راه ندهید و برایم دعا کنید. دست از این انقلاب و امام بر ندارید و راه مرا ادامه دهید. نمازهایتان را سر وقت بخوانید و قران خواندن را فراموش نکنید.

از برادران بسیجیم تقاضا دارم که سنگر خویش را خالی نگذارید و نگذارند که دشمن در بینشان نفوذ کند و تفرقه بیافکند. امام و رزمندگان را تنها نگذارند و در دعاهای کمیل و توسل شرکت کنند و راه مرا ادامه دهند.

نکته ای چند با منافقین کوردل : ای کوردلان! چرا چشم حقیقت باز نمی کنید و حقایق را درک نمی کنید تا کی باید در خواب غفلت بسر برید. آیا ندیدید انها که دم از قلدری می زدند اخر کارشان به کجا انجامید؟!

ایا اینها برای شما درس عبرت نیست؟! آیا به عاقبت کار خویش فکر کرده اید؟! چگونه خواهید مرد و چه توشه ای برای آخرت خویش فراهم کرده اید؟! بیایید لحظه ای دست از این جهالت بردارید و از کرده خود پشیمان شوید و توبه کنید که خداوند توبه کنندگان را دوست دارد و بخشنده و مهربان است.

مپندارید که شهیدان راه خدا مردگانند بلکه زنده به حیات ابدی هستند و در نزد پروردگار خویش متنعم خواهند بود.

در پایان از کلیه دوستان و اشنایان تقاضا دارم که مرا حلال کنند تا با خاطری آسوده به سوی پروردگار خویش بروم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

 


تصاویر


مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سروان بازنشته حمیدرضا بقائی پور
سروان بازنشته حمیدرضا بقائی پور
2 سال قبل

یادش گرامی باد سال ۱۳۶۲ در لشگر ۲۸ کردستان تیپ یکم گردان ۱۱۶ به عنوان سرباز در دسته پیاده نظام پیش من خدمت میکرد خیلی دوست داشتنی بود

علی اصغر کوثری
علی اصغر کوثری
2 سال قبل

با سلام، شهید خوشه گیر متولد سال 1348 در سال 1362 می شود 14 ساله، سن سربازی در زمان جنگ 19 سال بود، چطور شهید خوشه گیر در سال 1362 در لشگر ۲۸ کردستان تیپ یکم گردان ۱۱۶ به عنوان سرباز در دسته پیاده نظام پیش ایشان خدمت می کرده، قطعا تشابه اسمی می باشد.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
2 سال قبل

اسدالله خوشه گیر از بچه های دسته منصور صادق پور بود. تو گروه بچه های ساوجبلاغ که عمدتا با هم می گشتن. حجرگشت و سرزعیم و امین پور و بقیه

همچنین ببینید
بستن