با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید الله یار دکامی

 


شناسه


نام: الله یار

نام خانوادگی: دکامی

نام پدر: غلامعلی

تاریخ شهادت: 21 بهمن 1364

محل شهادت: جزیره ام الرصاص

عملیات: والفجر 8

یگان: لشکر 10 سیدالشهدا – گردان علی اکبر

 

 


وصیتنامه


بسم الله الرحمن الرحيم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

گمان نکنيد کساني که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد خداوند روزي مي خورند

با سلام به حضرت مهدي (عج ) منجي عالم بشريت اين در هم کوبنده ظالمان و ستمگران و نائب بر حقش حضرت امام خميني ارواحنا له الفدا رهبر مستضعفان جهان اين قلب تپنده امت حزب الله چند نکته اي را گر چه خود را لايق اين نبينم به عنوان وصيت عرض کنم.

از خداوند متعال مي خواهم که فيض شهادت را نصيب ما بگرداند چون ما بندگان رو سياه و گنهکار درگه او هستيم و اگر خدا بخواهد ما را عذاب بدهد به خدا قسم که هرگز نخواهيم توانست يک لحظه آن را تحمل کنيم شايد که مورد رحمت خداوند قرار بگيريم و از گناهان ما در گزرد. بخدا قسم اگر اين رهبر عزيز نبود هنوز هم در آن همه گناهان غرق بوديم و هرگز نمي توانستيم خود را بيرون بکشيم.

شکر خدايي را که اين نعمت گرانقدر را نصيب ما گرداند پس اي امت سلامي قدر بدانيد اين نعمت را به حرفهاي او جامه عمل بپوشانيد که اين نداي حسين زمانه دوباره از کربلاي ايران بلند شد که هل من ناصرا ً ينصرني مردم دين خدا را ياري کنيد امام را تنها نگذاريد به جبهه روی آوريد و اين ندا را پاسخ دهيد.

اين قدر به فکر مسائل مادي نباشيد به فکر آخرت باشيد که اين دنيا فاني مي باشد و مي گذرد و آن دنيا است که ما چگونه مي توانيم جواب خدا را بدهيم اي کساني که صدها سال مردم کوفه را به خاطر تنها گذاشتن امام حسين لعنت مي کنيد به خدا اگر امام را تنها بگذاريد شما هم در جوار آنها قرار خواهيد گرفت و آيندگان شما را لعنت مي فرستند آيا هنوز به اين فکر کرده ايد که چرا جوانها 13-14 ساله که هنوز دست آنها به گناه آلوده نشد در اين کربلاي کشورمان چگونه به در گاه خدا روي آوردند و جان فشاني مي کنند و ما هنوز در خواب غفلت بسر مي بريم و از مال و ديگر مسائل مادي صحبت مي کنيم. به خدا وقتي که انسان به اين جبهه هاي نبرد حق عليه باطل مي آيد انسان خود را بيشتر به خدا نزديک مي کند و وقتي بچه هاي کم سن و سال را مي بيني که چگونه پاي گذارده و در را دين خدا و دين حسين (ع) پر پر مي شود و البته که انسان اگر اين مسائل را درک کند از خود بي خود مي شود و مي بينم که چگونه رزمندگان عاشق خدا مي شوند و به سوي او پر مي کشند.

اي پدر و مادرم اميدوارم که مرا ببخشيد که نتوانستم حق فرزندي را نسبت به شما ادا کنم و از شما مي خواهم که براي شهادت من ناراحت نباشيد چرا که شهادت تنها آرزويم بود و هميشه آن را از خدا طلب مي کردم و از شما مي خواهم که بیش از پيش رهرو راه آن امام عزيز خميني بت شکن باشيد که سعادت شما در اين راه است که راه او همان صراط مستقيم است و در مورد دفن مي خواستم اگر امکان داشته باشد مرا در جوار ديگر شهداي گلزار شهداي امام زاده قاسم دفن کنيد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار

و السلام

به اميد فتح کربلا و آزادي قدس عزيز

2 اردیبهشت 63

الله يار دکامي، جبهه هاي جنوب

 

 


تصاویر


 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن