با ما در ارتباط باشید : 09199726467

مراسم‌ها

گزارش یادواره مجازی شهید حسن یداللهی

گزارش یادواره مجازی شهید حسن یداللهی

تیر 1398

به دنبال برگزاری یادواره های مجازی در سایت گردان حضرت علی اکبر صورت گرفت، در تیرماه 1398 پنجمین یادواره ی مجازی نیز برگزار شد.

یادواره ی مجازی پنجم برای شهید حسن یداللهی، در سالروز عملیات کربلای یک و شهادت ایشان برگزار شد.

جهت برگزاری این یادواره:

  • در گام اول؛ صفحه ی اختصاصی شهید بزرگوار در سایت گردان، با استفاده از جستجو در آرشیو و همچنین مراجعه به خانواده شهید، تکمیل شد و گالری تصاویر، وصیتنامه، زندگینامه و خاطرات با موضوع شهید بزرگوار در صفحه ی مربوطه بارگذاری شد و سپس در طول مدت یادواره، در صفحه ی اصلی سایت، سنجاق شد و مورد بازدید بیشتری قرار گرفت.

صفحه اختصاصی شهید حسن یداللهی

زیارت مجازی مزار شهید حسن یداللهی

  • در گام بعدی؛ متن مصاحبه ای که با شهید مسلم اسدی با موضوع شهید یداللهی در زمان جنگ انجام شده بود، بر روی سایت، بارگذاری شد.

روایتِ یک شهید به زبانِ شهید دیگر

  • گام بعد؛ انجام مصاحبه های اختصاصی با آقایان اکبر اسماعیلی، کاظم بصیر، محمد زارع و مجید رضاییان بود که گزارش این مصاحبه ها نیز روی سایت گردان قرار گرفت. متن دیگری در رابطه با موضوع شهید حسن یداللهی در آرشیو گردان موجود بود که آن نیز در سایت قرار گرفت. متن دیگری نیز به همت خادمان گردان تهیه شد تحت عنوان “برای من از حوری نگو” که بازدید بسیار بالایی داشت.

برای من از حوری نگو!

کمرم شکست…

هم‌محل و هم‌رزم

شهیدِ زرنگ

دسته ویژه

مشگل‌گشا

  • گام بعد؛ جمعی از خادمان گردان علی اکبر، مهمان خانواده شهید حسن یداللهی در صباشهر شهریار شدند و پای صحبت مادر بزرگوار شهید نشستند. گزارش این مصاحبه نیز بر روی سایت قرار گرفت.

آنقدر می‌رویم جبهه تا راهِ کربلا باز شود.

در پایان، لینک مطالب جدید مرتبط با شهید حسن یداللهی، در صفحه ایشان قرار گرفت.

یادآور می شود که هدف از برگزاری یادواره های مجازی در سایت؛ زنده کردن نام و یاد شهدای گردان علی اکبر و مرور خاطرات همرزمان در فضایی راحت، به دور از دغدغه های متعدد و فارغ از مشغله های بسیار برای حضور فیزیکی در مراسم یادبود است.

در طول مدت یادواره، میزان بازدید از صفحه ی شهید حسن یداللهی و مطالبی که مرتبط با ایشان بود بسیار زیاد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن