با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید حسین غلامی

 


شناسه


نام: حسین

نام خانوادگی: غلامی

نام پدر: جعفر

تولد: 29 اردیبهشت 1341

ازدواج: 23 آبان 1364

شهادت: 12 اردیبهشت 1365

محل شهادت: فکه

مزار: بی نشان (جاویدالاثر)

شغل: کارمند شرکت توانیر

تحصیلات: دیپلم الکتروتکنیک

شهادت: 13 اردیبهشت 1365

محل شهادت: فکه

عملیات: سیدالشهدا

مزار: بی نشان (جاویدالاثر)

 


وصیتنامه


اگر من شهید شدم، بدانید جواب اشک هایم را حضرت زهرا سلام اله علیها و اهل بیت علیهم السلام داده اند و اینکه خدای یکتا بر من منت گمارده و لطف خودش را شامل حال من قرار داده…

شما عزیزان بدانید که هیچ شهیدی نمرده، بلکه به دنیای دیگر منتقل شده و آنچه به جا گذاشته، خون باارزشی می باشد که خریدارش فقط معشوقش می باشد. چرا که این عاشق است که برای معشوقش جان می دهد و دوستدار این شهدا خداوند است زیرا که همه، خلیفه اله هستند و خداوند است که متقیان را دوست دارد. و شما بدانید که عزت مال خداست و کسی که یقین پیدا کرد که عزت مال خداست، هیچ گاه از مخلوق طلب عزت نخواهد کرد و هیچ سببی را مستقل نمی بیند؛ پس همگی از خداوند بخواهید زندگیتان را سعادتمند و مرگتان را شهادت قرار دهد.

حال از خداوند یک چیز می خواهم که شما وصیت نامه همه شهیدان را بخوانید و آنچه را که گفته اند مورد عمل قرار دهید تا اینکه انقلاب اسلامی پابرجا و مقاوم تر بماند تا نسل های آینده بتوانند به جمهوری اسلامی خدمت کنند و نیازهای مملکت را رفع نمایند. در پایان از همه دوستان و همسایگان و کلیه آشنایان می خواهم که مرا ببخشند و از همگی حلالیت می طلبم و امیدوارم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم . آنچه که شهدا می خواهند، برقراری عدالت و سرنگونی ظلم و حکم خدا را به اجرا درآوردن است.

 


تصاویر


 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن