با ما در ارتباط باشید : 09199726467

شهدا

شهید مجید آرمیون


شناسه


نام: مجید

نام خانوادگی: آرمیون

نام پدر: نقی

ولادت: 12 شهریور 1348

تاریخ شهادت: 23 دی 1365

محل شهادت: شلمچه

عملیات: کربلای 5 – مرحله دوم

یگان: لشکر 10 سیدالشهدا – گردان علی اکبر

مزار: تهران – بهشت زهرا، قطعه 28، ردیف 103، شماره 1 مکرر


نامه ها


نامه بسیجی شهید «مجید آرمیون»

بسمه تعالی

خدمت دوست عزیزم داود (برادر داود تاجیک) سلام عرض می‌نمایم امیدوارم که حالت خوب و سلامت باشی اگر از احوالات این جانب و سایر دوستان خواستار باشی، حالمان خوب و در سایه لطف خدا روزی می‌گذرانیم.

خوب آقا داود دیگر چه کار می‌کنی، ما را نمی‌بینی حالت بهتر است. هم‌اکنون که دارم این نامه را می‌نویسم در مرخصی تهران هستم و من و کاظم رستگار و حسین فروزنده و ابراهیم در اندیمشک پادگان دوکوهه هستیم و در حدود دو ماه هست که در آنجا هستیم.

بار دیگر دست آمریکا از آستین شیطان کوچک صدام خائن و پست‌فطرت درآمد و گلی از گلزار حسینی و سربازی از سربازان امام زمان (عج) و عاشقی از عاشقان الله و دوستی فداکار را از ما گرفت و ما نیز اگر خدا بخواهد ان‌شاء‌الله تا آنجا که بتوانیم راه او را ادامه خواهیم داد.

داود جان، حمید هم مثل فرهاد مظلوم بود و مظلومانه شهید شد و هنوز داغ بچه‌های دیگر و داغ فرهاد و رحمت از دلمان نرفته بود که داغی تازه‌تر بر دلمان نشست و هنوز که هنوز است باور نمی‌کنم که او ما را تنها گذاشته و رفته تا خودش تنها نماند او هم اکنون در حدود ۴ ماه است که در بهشت زهرا آرام آرمیده و از دنیا راحت گشته و آزاد شده.

البته می‌بخشی که این حرف‌ها را زدم و ناراحتت کردم. ان‌شاءالله ما را می‌بخشی من هم دلم تنگ شده بود و گفتم نامه‌ای برایت بنویسم. الان که نامه را می‌نویسم ۵ آذر ماه است و بچّه‌ها نمایشگاهی به مناسبت هفته بسیج زده‌اند.

امیر و عباس و کاظم هم سلام گرمی می‌رسانند. آقا داود ما را حتماً دعا کن ما احتیاج به دعا داریم. دیگر عرضی ندارم جز سلامتی شما به حسین آقا هم سلام گرم ما را برسان.

خداحافظ شما

والسلام

التماس دعا

1364/9/5

جواب نامه یادت نرود.

آدرس: اندیمشک، صندوق پستی ۶۴۸۱۵/۵۱۷ – کد یگان ۷۴

مجید آرمیون


خاطرات


https://www.ali-akbar.ir/13622/%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b1%d8%ae%d8%b5%db%8c/


تصاویر


مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن