با ما در ارتباط باشید : 09199726467

مراسم‌ها

برنامه ویژه هر دهه

هر دهه؛ برنامه ای ویژه

 

تا به این سال (1398)، هر دهه برنامه ویژه ای جهت تجلیل از خانواده معظم شهدای گردان علی اکبر علیه السلام در نظر گرفته و انجام شده است.

 

دهه اول؛

همرزمان قدیمی گردان، در قالب دسته های مختلف، تقسیم شدند تا به دیدار خانواده شهدای گردان بروند. ضمن دیدار، تابلویی نیز به عنوان هدیه به خانواده های معظم شهدا تقدیم گردید.

 

 

برای دهه دوم؛

نرم افزار یادبود گردان علی اکبر علیه السلام حاوی اطلاعات شهدای گردان و عملیات ها تهیه شد و در دیدار خانواده معزز شهدا یک نسخه از نرم افزار به صورت اختصاصی با تصویر هر شهید (البته شهدای گرانقدری که اطلاعاتی از آن ها در آرشیو گردان وجود داشت) تهیه شده و به خانواده های گرامی تقدیم شد.

 

جهت دهه سوم؛

(سی امین سالگرد) که امسال است نیز برنامه ویژه ای در نظر گرفته شده است که ان شالله در سال 99 به اجرا درخواهد آمد. ان شالله دوستان رزمنده تقسیم بندی خواهند شد و در قالب گروه های مختلف در مناطق تهران، کرج، ورامین، رباط کریم، ساوجبلاغ، شهر قدس، شهریار، گرمدره و… به دیدار و دست بوسی خانواده شهدا خواهند رفت.

 

***************

 

از همه علاقمندان به حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دعوت به عمل می آید که ما را از پیشنهادات ارزنده و سازنده و ایده های ناب خود، بهره مند سازند.

شما می توانید از طریق شماره تلفن، پیامرسانهای اجتماعی و نیز از قسمت نظرات در سایت گردان، با ما در ارتباط باشید.

 

۹۸۹۱۹۹۷۲۶۴۶۷

از طریق تماس تلفنی، پیامرسانها و سایت، منتظرتان هستیم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن